Thursday, March 24, 2011

Jõgeva+Mustvee=Noortekas



Hei : )


Meil Mustvees oli jällegi suurem noortekas (18.03). Seekord koos Jõgeva noortega.

Järgnevalt saate lugeda Pille arvamust:


See reede olid meil külas Jõgeva noored. Neid oli väga tore näha. Alguses oli ülistus, mis kestis peaaegu kaks ja pool tundi. Me ei plaaninud, et nii kaua kestab aga Jumal tahtis seda ning nii hea oli teda ülistada. Ülistusbändis olid Kaili, Pille, Timo Tolmusk ja Eerik Liiva Jõgevalt. Üllatuseks tuli ka Timo Pappe ning tema mängis dzembet. Nendega oli nii hea enne proovi teha, kõik sujus ja Jumal juhtis ja aitas meid. Paljud tunnistasid, mis oli meile kõigile innustus Jumalalt. Peale ülistust rääkis Timo Pappe Jumalast, mis ta koges šotimaal. Rääkis piltidest mida Jumal talle andis, samuti rääkis, et me peaksime eeskujuks võtma Jumala, mitte oma sõbrad. Peaksime rohkem püüdlema Tema poole ja palvetama rohkem. Selle reede innustavamad laulud olid, et me Jumalale loodaksime(Jumalale loodan) ning, et me teaks kui suur Ta on.(How great is our God):D Me peaksime teadma, et Jumal on alati meiega. Ta ei hülga ega jäta meid maha- Hb 13:5-6 "Ma ei hülga sind ega jäta sind maha"

Pille...


Ma (Kaili) tahaks ka lisada, et see noortekas oli nii ülestõstev ja julgustav. Pühapäeval sõitsin rõõmuga tagasi Tallinnasse ning südames oli imeline rahu ja rõõm! Nii hea oli koos Teiega Jumalale hüpata ning ennast täiesti vabana tunda : ). Ja ma olengi vaba - Temas !

Peale noortekat sõime kõik koos ja suhtlesime omavahel. Olime heas osaduses : ) Koos Timoga oli võimalus ka kolme noore eest palvetada, kes igatsesid muutust oma ellu ja ma usun, et seda nad said ja on saamas. Nagu Pillegi mainis, olid tunnistused väga elavad. Mulle jäi eriti meelde Timmo tunnistus, kes oli nii tänulik, et Jumal on andnud talle sõbrad, kellega ka noortekatel koos saab olla. Mõelge kui vägev!


Ka Piiblipäevad on jällegi tulemas http://www.restarter.ee

Kui Mustvee omadest on tulijaid siis palun andke mulle teada. Kas siis näiteks läbi facebooki või e-maili: kailikene@hotmail.com


Ma registreerin kõik korraga ise ära, sest siis kehtib grupisoodustus : )

Kui arvad et sa ei saa sellepärast tulla, et puudub piisav finants siis see ei ole ka probleem. Lihtsalt anna mulle teada : )


Ilusat koolivaheaja lõppu ja nautige esimesi kevademärke mida Jumal meile saadab : )


K.


No comments:

Post a Comment